Förlåt fär sämst uppdatering !!!

Heeej ! Längesen sist typ en vecka sen . Förlåt för det . Men det är ju sommarlov och jag har typ inte haft tillgång till dator och typ chillat . Men jag ska försöka blogga mera ! Aja . På ridlägret fick jag först Annie och Cossini men sen så bytte jag med en tjej så jag bara fick Cossini.Det gick väldigt bra :D En dag hade vi sköttar ( stavning) tävling och då vann jag och 2 andra tjejer . Vi vann kaka och varsit noslund ( grönt ). på uppvisningen så red vi en cadrilje och jag red brevid Sliva <3 ! Det gick oxå bra . en efter det fick man typ diplom . Igår spelade jag golf i skiiit väder ! oCH NU  ligger jag i sängen och dunkar house !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0